Khamis, 4 Februari 2010

~LeLaKi & JMaAt..(",)..~

kT DPaN mEjA oFiS..

tuttut..tuttut..tuttut..

aku : helow
feena : helow akak, kuar lunch x rni...ke diet lg hehehe...
aku : hish sekeh gak bdak ni..x lah rni akak x diet hehe lapor plak..kte trun ah nnt ek
feena : fina ok jer..kte g cafe bwah dah lah ek..
aku : haha ok gak..mlas ah nk jln jauh2 ni..lgpn rni ari jumaat...org x rmai
feena : hah ok..t org tggu kt dpn lif ek...k adios
aku : okay..

paggilan d matikan....

time: 1.ootghari lokasi : dpan lif (sambil tggu lif)

feena : akak, nk mkn pe rni ek..
aku : tahlah akak cdang nk mkn nasi..tp tgk gak ah lauk best ke x nant..ko?
feena : hehe same lah kite...akak, fena x sangke lah saiful blablabla.....(dialog tdak dpt d teruskn coz mngkin x sesuai tok d tulis kt sni kot, so biarlah antara aku n feena jer yg tau pe yg kami bncangkn coz ni bkn topic utama)
aku : tulah xknlah org tua cam tu pn blablabla......(dialog tdak dpt d teruskn coz mngkin x sesuai tok d tulis kt sni kot, so biarlah antara aku n feena jer yg tau pe yg kami bncangkn coz ni bkn topic utama dalm mase yg same kteorg dh smp tmpt d tuju n pntu lif pn trbuka)

kami pn beriringan mnuju ke cafe...

feena : haish asl rmai lak ni kak....lorrr...
aku : tah...lorr aku igt x derlah rmai org sgt, snang skit kite nk mkn...ni cam biase jer...btulkn rini jmaat
feena : larr btul ah kak rini jmaat...dh kul 1 lebih dh pn...pliknyer...dasatnye diorg ni yer kak...
aku : emmm tah.. aku pn heran..myb last week diorg dh g kot n mggu ni mlas nk g...(sambil brjalan n mlihat bebrapa mamat sdang lpak2 mnum smbil "mengasap")
feena : heh leh lak cm tu ek...mazhab mane tu...

aku pn mengangkat bahu sambil kami dok mneropong meja2 kosong tok kami mkn nnt....tp mlangnyer...x de pn meja kosong sume brpenghuni... so kami pn menapau je mknan kami n mkn d pantry sambil mnyambung prbincangan "bukan topic utama" :-)..

p/s : org pompuan mmg trtggu2 ari jumaat ni coz kteorg igt kteorg leh brmaharaja lela kat cafe tu..tp bg org laki, diorg x kesah pn ari jumaat ni...ade ape ngan jumaat....(ish2) (",)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan